Головна

Шкільна бібліотека

Перелік предметів

Англійська мова
Біологія
Географія
Економіка
Інформатика
Історія
Математика
Німецька мова
ОБЖ
Політологія
Право
Природознавство
Психологія і педагогіка
Російська мова
Соціологія
Фізика
Філософія
Французька мова
Українська мова
Хімія

Підручники в PDF


 

ПСИХОЛОГІЯ ТА ПЕДАГОГІКА

4. Емоційно-вольова сфера особистості

4.2. Воля

Запитання. Завдання

1. Чим різняться між собою мимовільні, довільні й вольові дії?

2. Розкрийте основні ознаки волі як психологічного явища.

3. Проаналізуйте вплив волі на діяльність людини.

4. Чому людина ризикує в житті?

5. Які вихідні ознаки вольової поведінки?

6. Чому в однакових умовах виховання в сім'ї у дітей нерідко розвиваються різні вольові якості?

7. Розкрийте шляхи формування волі.

8. Є люди, які без необхідності здійснюють небезпечні ризиковані дії. Так, деякі альпіністи обирають найскладніший маршрут до важкодоступної вершини. Чи можна вважати такі дії вольовими? Як пояснити їх природу?

Література

Бех І. Д. Від волі до особистості. — К., 1995.

Иванников В. А. Психологические механизмы волевой регуляции. — М„ 1991.

Калин В. К. На путях построения теории воли// Психологический журнал. — 1989. — Т. 10. — № 2.

Котырло В. К. Развитие волевого поведения дошкольников. — К., 1971.

Селиванов В. И. Воля и ее воспитание. — М., 1976.

Ситін Г. М. Психологія самовиховання. — К., 1973.


НазадЗмістВперед

 

 
© www.SchoolLib.com.ua