Головна

Шкільна бібліотека

Перелік предметів

Англійська мова
Біологія
Географія
Економіка
Інформатика
Історія
Математика
Німецька мова
ОБЖ
Політологія
Право
Природознавство
Психологія і педагогіка
Російська мова
Соціологія
Фізика
Філософія
Французька мова
Українська мова
Хімія

Підручники в PDF


 

Економічний словник-довідник

Цінові знижки — спосіб зниження ціни на користь покупця з урахуванням становища на ринку та умов контракту. Найпоширеніші Ц. з. 1) бонусні — надаються оптовим, як правило, постійним клієнтам за певний обсяг обороту протягом року. Можуть становити 7—8% від вартості обороту; 2) тимчасові — застосовуються переважно при сезонній торгівлі продукцією масового попиту; 3) дилерські (до 30%) — надаються гуртовим та роздрібним торговцям, агентам та посередникам. Знижки повинні покривати їх витрати на продаж та сервіс й забезпечувати певний прибуток; 4) кількісні (до 15%) — їх величина змінюється в залежності від розміру або серійності замовлення; 5) знижки „ сконто" (до 3—5% вартості угоди) — надаються за оплату готівкою або за дострокове здійснення платежів за контрактом; 6) спеціальні (приблизно 5—7%) — надаються покупцям, з якими у фірми склалися особливі, в тому числі довгострокові відносини.


НазадЗмістВперед

 

 
© www.SchoolLib.com.ua