Головна

Шкільна бібліотека

Перелік предметів

Англійська мова
Біологія
Географія
Економіка
Інформатика
Історія
Математика
Німецька мова
ОБЖ
Політологія
Право
Природознавство
Психологія і педагогіка
Російська мова
Соціологія
Фізика
Філософія
Французька мова
Українська мова
Хімія

Підручники в PDF


 

Економічний словник-довідник

Ціни виходу на ринок, або ринкові ціни — ціни, що складаються на ринку певної продукції у зв'язку з тенденціями попиту, пропозиції, конкуренції. В екстремальних умовах Ц. в. на р. можуть виступати як „ ціна покупця" /ринок покупця/, або як „ ціна продавця"(ринок продавця). Ц. в. на р. може суттєво відрізнятися в той чи інший бік від ціни продавця, обумовлюючи його втрати чи прибуток при виході на ринок. Встановлення Ц. в. на р. — складова частина маркетингової діяльності фірми. Прикладом Ц. в. на р. є біржові ціни, ціни аукціонів тощо. Визначення Ц. в. на р. вимагає від маркетологів фірми знань, пов'язаних з ціноутворенням, широкої економічної підготовки, залучення спеціальних маркетингових та консультаційних фірм.

Назад Зміст Вперед

 

 
© www.SchoolLib.com.ua