Головна

Шкільна бібліотека

Перелік предметів

Англійська мова
Біологія
Географія
Економіка
Інформатика
Історія
Математика
Німецька мова
ОБЖ
Політологія
Право
Природознавство
Психологія і педагогіка
Російська мова
Соціологія
Фізика
Філософія
Французька мова
Українська мова
Хімія

Підручники в PDF


 

Економічний словник-довідник

Реклама (лат. reclamo — кричати)— цільова інформація про споживчі властивості товарів та послуг з метою їх популяризації і збуту. Р. — будь-яка форма повідомлень, які використовує фірма, для інформування, переконання або нагадування людям про свої товари, послуги, ідеї суспільної діяльності, фірма може використовувати крім Р. також публічні, персональні продажі та різні форми стимулювання збуту. Першим кроком у процесі розробки рекламної програми є постановка завдань P., які можуть випливати із наперед прийнятих рішень про вибір цільового ринку, маркетингового комплексу. Стратегія маркетингу передбачає, що саме повинна зробити Р. в рамках комплексної програми маркетингу. Перед Р. може бути поставлено чимало інших конкретних завдань. Деякі з них перелічені у наведеній таблиці „ Можливі цілі реклами".

Види цілей

Ілюстрації

Орієнтованість на попит: Інформація

Розповісти про марку або новий товар Ознайомити споживачів з новим розкладом роботи магазину. Скоротити час, який витрачає продавець на основні питання:

Переконання

Домогтися прихильності до товару (фірми) даної марки. Збільшити кількість споживачів, які віддадуть перевагу певному товарові (марці).

Нагадування, підтримка

Стабілізувати збут, підтримати прихильність до товару (марки). Підтримувати образ товару (марки) так, щоб споживачі її впізнавали.

Для того, щоб рекламна компанія підприємства була справді ефективною, слід дотримуватися рекомендацій, вивірених досвідом багатьох фірм США та країн Заходу: 1) чітко з'ясувати, для кого призначається продукція підприємства на ринку, кому має адресуватися реклама; 2) максимум зусиль, щоб товарний знак, марка підприємства були помітні на ринку, щоб їх не плутали ні з якими іншими; 3) не стомлювати споживачів рекламою своєї продукції, не набридати нею. У Р , можливо, як у жодній іншій сфері бізнесу, потрібні нововведення, винахідливість; 4) акценту Р. — не на амбіції, а на факти; 5) назви у рекламних проспектах та каталогах продукції повинні бути промовисті, такі, що запам'ятовуються; 6) більше використовувати у Р. ілюстрацій та наочних засобів; 7) використання купонів та інших форм преміювання споживачів у рекламних проспектах та каталогах; 8) створення навколо підприємства та продукції атмосфери широкої гласності; 9) використання реклами доти, доки вона повністю себе не вичерпає.


НазадЗмістВперед

 

 
© www.SchoolLib.com.ua