Головна

Шкільна бібліотека

Перелік предметів

Англійська мова
Біологія
Географія
Економіка
Інформатика
Історія
Математика
Німецька мова
ОБЖ
Політологія
Право
Природознавство
Психологія і педагогіка
Російська мова
Соціологія
Фізика
Філософія
Французька мова
Українська мова
Хімія

Підручники в PDF


 

Економічний словник-довідник

Міжнародний маркетинг — система організації виробництва і збуту продукції (товарів та послуг) за межами країни. Важливою формою М. м. є багатонаціональний маркетинг. Властивий організаціям, які здійснюють маркетингові послуги у багатьох іноземних державах. Добре відомими у всьому світі багатонаціональними фірмами є „Юнілевер", „Екссон", „ Кока-кола" та інші. Ці компанії володіють товарними марками, здійснюють розгалужену міжнародну діяльність. Великі багатонаціональні організації часто розподіляють ресурси компанії незалежно від національних кордонів, хоча і відносяться до певної країни з точки зору їх походження, приналежності та вищого керівництва. Типовий приклад міжнародного підходу до маркетингу — виробництво годинників, які можуть бути сконструйовані у Швейцарії, їх електронні компоненти і циферблат виготовлені у Японії, корпус — у США, модуль відліку часу збирають у Гонконгу, а остаточна обробка виконана на Віргінських островах перед їх продажем у США. Таким чином, фірмова назва, яка колись демонструвала переваги швейцарської та американської майстерності, тепер відображає переваги управління й координації трудової діяльності в багатьох країнах для забезпечення високого рівня і сервісу. Міжнародні зусилля варіюються у широких масштабах, фірми на одному полюсі обмежують себе одним або кількома іноземними ринками, виробляють товари у своїй країні, а збувають їх у зарубіжжі, використовуючи той самий план маркетингу, що і в своїй країні (або вносять у нього незначні зміни). Багатонаціональні компанії на протилежному полюсі проповідують глобальну орієнтацію, діють у різних країнах і використовують зарубіжні виробничі та збутові відділення, які працюють на окремі ринки. Не дивлячись нате, що основні принципи маркетингу поширюються на М. м., часто між внутрішнім та зовнішнім ринками існують значні відмінності, які треба враховувати. Кожний ринок повинен оцінюватись окремо, бо є унікальним, не схожим на інші і тому є національним ринком.


НазадЗмістВперед

 

 
© www.SchoolLib.com.ua