Головна

Шкільна бібліотека

Перелік предметів

Англійська мова
Біологія
Географія
Економіка
Інформатика
Історія
Математика
Німецька мова
ОБЖ
Політологія
Право
Природознавство
Психологія і педагогіка
Російська мова
Соціологія
Фізика
Філософія
Французька мова
Українська мова
Хімія

Підручники в PDF


 

Економічний словник-довідник

Маркетингу стратегія — формування та реалізація довгострокових цілей щодо кожного сегмента ринку і кожного товару для здійснення виробничо-комерційної діяльності відповідно до ринкових умов та можливостей підприємства. М. с. розробляється на основі досліджень та прогнозування ринкових умов. Стратегія фірми включає у себе М. с. окремих ринків і окремих товарів експортної програми виробництва В її основі — комплексні дослідження економіки країни, яка цікавить фірму, особливо структури господарства та характеру розподілу доходів потенційних споживачів, їх потреб, потенційних конкурентів і їх товарів. Відповідно до стратегії формуються заходи маркетингової програми Вони можуть бути орієнтовані на максимальний ефект незалежно від ступеня ризику або на мінімум ризику без надій на значний ефект чи на різні комбінації цих двох підходів. Кожна М. с. деталізується і таким чином трансформується у перелік конкретних завдань на поточний період.


НазадЗмістВперед

 

 
© www.SchoolLib.com.ua