Головна

Шкільна бібліотека

Перелік предметів

Англійська мова
Біологія
Географія
Економіка
Інформатика
Історія
Математика
Німецька мова
ОБЖ
Політологія
Право
Природознавство
Психологія і педагогіка
Російська мова
Соціологія
Фізика
Філософія
Французька мова
Українська мова
Хімія

Підручники в PDF


 

Економічний словник-довідник

Лімітна ціна (від лат. times — межа) — гранична межа рівня ціни на певний вид продукції; одна з форм ціноутворення, що практикується з метою обмеження невиправданого зростання затрат на виготовлення нової продукції, оцінки економічної і соціальної доцільності її розробки за заданими техніко — економічними параметрами. Використовується як критерії формування економічно обґрунтованих оптових цін і прийняття рішення про виправданість виробництва нової продукції. Для забезпечення ефективності нових виробів їх проектна собівартість повинна бути нижчою від Л. ц.. Якщо різниця між Л. ц. і проектною собівартістю не перевищує нормального прибутку для даного виду виробів, то необхідно переглянути доцільність їх випуску. Перевірка обгрунтованості розрахунків Л. ц. і економічного ефекту проводиться спільно проектантом і замовником нової продукції. У більшості випадків Л. ц. розраховуються за формулою: Цл = Цб + ЕкКе, де Цл — Л. ц.; Цб — ціна базової продукції, Ек — корисний ефект застосування нової продукції, Ке — коефіцієнт врахування корисного ефекту в ціні нової продукції.


НазадЗмістВперед

 

 
© www.SchoolLib.com.ua