Головна

Шкільна бібліотека

Перелік предметів

Англійська мова
Біологія
Географія
Економіка
Інформатика
Історія
Математика
Німецька мова
ОБЖ
Політологія
Право
Природознавство
Психологія і педагогіка
Російська мова
Соціологія
Фізика
Філософія
Французька мова
Українська мова
Хімія

Підручники в PDF


 

Економічний словник-довідник

Вартість товару суспільна — вартість виробництва, що відображає затрати праці на виготовлення товару в цілому по країні. Оскільки на ринок поступає маса товарів, створених в різних умовах /а для споживача має значення лише корисність продукту, незалежно від того, де він виготовлений/, то виникає потреба у встановленні єдиної, загальної для всіх товарів /суспільної/ вартості, що знаходиться в єдності з його споживчою вартістю. Такою вартістю і є середньогалузева вартість, що визначається за формулою:де Wi — індивідуальна вартість товару, Ni — індивідуальна кількість продукції, n — кількість виробників у галузі.

Спільність між індивідуальною і суспільною вартістю товару полягає в тому, що обидві є втіленою в продукті працею. Різниця між ними в тому, що перша визначається стосовно конкурентних, а друга - середньогалузевих умов виробництва. Розрізняють також вартість простої і складної праці. Перша виражає вартість виробництва, що створюється затратами праці некваліфікованого виробника, друга створюється затратами праці кваліфікованого виробника.


НазадЗмістВперед

 

 
© www.SchoolLib.com.ua